ДОГОВІР № _______
про надання послуг з централізованого опалення
м. Вишневе
«___» ________________ 2019 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія з обслуговування газових мереж та теплопостачання» (далі – «Виконавець»), в особі директора Просвіріна Андрія Едуардовича, який діє на підставі статуту Виконавця, з однієї сторони, та
Власник квартири № ______ будинку № ______, корпус ___, по вулиці _______________________________ в місті Вишневе Києво-Святошинського району Київської області, _______________________________________________________ (далі – «Споживач»), з іншої сторони, разом далі – «Сторони», уклали цей Договір про надання послуг з централізованого опалення (далі – «Договір») про нижченаведене.
1. Предмет Договору
1.1. Виконавець зобов’язується своєчасно надавати Споживачеві відповідної якості послуги з централізованого опалення (далі – «Послуги»), а Споживач зобов’язується своєчасно оплачувати надані Послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, що передбачені Договором.
1.2. Суб’єктами користування Послугами є Споживач та члени сім’ї Споживача – всього _________ осіб, в тому числі: - зареєстровані:
1) _______________________________________________________________
2) _______________________________________________________________
3) _______________________________________________________________
(П.І.Б., РНОКПП)
- проживають:
1) _______________________________________________________________
2) _______________________________________________________________
3) _______________________________________________________________
(П.І.Б., РНОКПП, зареєстроване місце проживання)
1.3. Характеристика Квартири, яка є об’єктом надання Послуг: Опалювальна площа квартири – ____________ кв. метрів. 1.4. Характеристика засобів обліку теплової енергії:
Вид засобу обліку теплової енергії |
Тип засобу обліку теплової енергії |
Заводський номер |
Показники на момент укладання Договору |
Місце встановлення |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
2. Тарифи
2.1. На момент укладення цього Договору тариф на Послуги становить: - 1 803,20 грн (одна тисяча вісімсот три грн. 20 копійок) за 1 Гкал. Загальна сума внеску за встановлення і заміну вузла (вузлів) комерційного обліку на момент укладення цього Договору становить ___________ грн. з Квартири і сплачується двома платежами протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання рахунку. Внески за обслуговування вузла (вузлів) комерційного обліку становлять ______ грн. з приміщення і сплачуються щоквартально до 20 (двадцятого) числа місяця, що настає за кварталом, за який проводиться оплата. У разі зміни тарифів на Послуги та/або розміру щоквартальних внесків за обслуговування і заміну вузла (вузлів) комерційного обліку (надалі – «щоквартальні внески»), оплата Послуг та щоквартальних внесків здійснюється Споживачем за новими тарифами/розмірами з часу їх введення в дію без внесення змін до цього Договору.
2.2. Плата за надані Послуги справляється на основі показників вузла (вузлів) комерційного обліку, та розподіляється між споживачами згідно чинного законодавства України.
2.3. У разі виходу з ладу або втрати вузла комерційного обліку до відновлення його роботи або заміни, комерційний облік здійснюється розрахунково згідно чинного законодавства України.
2.4. Споживач, який згідно з чинним законодавством України має право на пільги з оплати Послуг, здійснює оплату за Послуги з урахуванням таких пільг в порядку, встановленому чинним законодавством України, за письмовою заявою Споживача, до якої додаються підтверджуючі документи про пільгу, з дати звернення.
Наявність пільг з оплати Послуг на момент укладення цього Договору: _______________________________________________________________________________.
3. Оплата
3.1. Розрахунковим періодом з оплати Послуг є календарний місяць. За цим Договором застосовується щомісячна система оплати Послуг. Платежі вносяться не пізніше 20 (двадцятого) числа місяця, що настає за розрахунковим. Розрахунковим періодом з оплати щоквартальних внесків є календарний квартал, а платежі вносяться у строк визначений в п. 2.1 цього Договору.
3.2. Споживач не звільняється від оплати Послуг, отриманих ним до укладання цього Договору.
3.3. За бажанням Споживача оплата Послуг або внесків може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів. Сума авансу зараховується в рахунок оплати майбутніх платежів в дату їх нарахування Виконавцем, за діючим на той час тарифом/розміром.
3.4. Дієздатні особи, які проживають та/або зареєстровані у Квартирі, користуються Послугами нарівні зі Споживачем послугами та несуть солідарну відповідальність за зобов’язаннями з оплати послуг.
3.5. Розрахунки за цим Договором здійснюються у безготівковій формі.
3.6. За несвоєчасну оплату Споживачем Послуг, внеску за встановлення вузла (вузлів) комерційного обліку та/або щоквартальних внесків, Споживач сплачує Виконавцю пеню у розмірі 0,01% від суми заборгованості, за кожен день прострочення. У разі зміни законодавства в частині встановлення розміру пені застосовується відповідний максимальний розмір пені, визначений законодавством без внесення змін до цього Договору.
3.7. У разі ненадання Послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та якісних показників від затверджених норм споживання, Виконавець проводить перерахунок розміру плати на підставі акту-претензії, складеного відповідно до умов цього Договору.
4. Права та обов’язки Сторін
4.1. Споживач має право на:
4.1.1. отримання своєчасно та належної якості Послуг згідно з чинним законодавством та умовами цього Договору;
4.1.2. отримання в установленому законодавством порядку інформації про перелік Послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, режиму надання Послуг, їх споживчі властивості;
4.1.3. відшкодування збитків, завданих його майну та/або Квартирі, шкоди, заподіяної його життю чи здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання Послуг;
4.1.4. зменшення розміру плати в разі ненадання Послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості на підставі акту-претензії, складеного відповідно до умов цього Договору;
4.1.5. усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні Послуг протягом установленого Кабінетом Міністрів України строку;
4.1.6. перевірку кількісних та/або якісних показників надання Послуг (температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому чинним законодавством України та цим Договором. Витрати, пов’язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання Послуг, відшкодовуються Виконавцем у разі обґрунтованості звернення Споживача та Споживачем – у разі необґрунтованості такого звернення;
4.1.7. установлення, перiодичну повірку, обслуговування, ремонт та заміну вузлів розподільного обліку теплової енергії (за рахунок коштів Споживача) та взяття їх на абонентський облік;
4.1.8. право доступу до місць установлення вузлів комерційного обліку для перевірки схоронності та зняття показань (реалізація цього права забезпечується особою, яка обслуговує внутрішньобудинкові мережі теплопостачання);
4.1.9. ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері надання послуг з опалення;
4.1.10. внесення за погодженням з Виконавцем у цей Договір змін, що впливають на розмір плати за Послуги;
4.1.11. звільнення від плати за Послуги у разі їх ненадання;
4.1.12. укладення з Виконавцем договору про заміну або ремонт технічно несправних санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та вузлів розподільного обліку.
4.2. Споживач зобов’язаний:
4.2.1. оплачувати Послуги в установлений цим Договором строк;
4.2.2. письмово повідомляти Виконавця про осіб, строк постійного або тимчасового проживання яких у квартирі перевищив місяць;
4.2.3. забезпечити доступ до відповідної інженерної мережі, арматури, вузлів розподільного обліку теплової енергії представників Виконавця за наявності в них відповідного посвідчення для:
- ліквідації аварій – цілодобово;
- встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних показників засобів обліку теплової енергії – згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
4.2.4. до кінця кожного місяця, в якому здійснювалося споживання знімати і передавати показники вузла розподільного обліку теплової енергії станом на 27 число відповідного місяця на веб-сайт за адресою: www.kvarta-c.ru/voda.php
4.2.5. дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
4.2.6. забезпечувати цілісність вузлів розподільного обліку теплової енергії;
4.2.7. у разі несвоєчасного внесення плати за Послуги чи передбачених цим Договором внесків сплачувати пеню в установленому цим Договором розмірі;
4.2.8. у разі виникнення чи втрати права на пільги повідомляти про це Виконавця у десятиденний строк;
4.2.9. своєчасно вживати заходів до усунення виявлених несправностей, пов’язаних з отриманням Послуг, що виникли з його вини;
4.2.10. за власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу з його вини;
4.2.11. своєчасно проводити підготовку Квартири і її санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
4.2.12. у разі встановлення Виконавцем факту несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку теплової енергії відшкодовувати Виконавцю вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно з чинним законодавством України;
4.2.13. відшкодовувати Виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників Послуг у разі необґрунтованості претензій.
4.2.14. письмово інформувати Виконавця про зміну своїх реквізитів та інших відомостей, зазначених в цьому Договорі не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати настання таких змін. У випадку порушення цього обов’язку, усі ризики пов’язаних з цим несприятливих наслідків несе Споживач.
4.3. Виконавець має право:
4.3.1. нараховувати у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані Послуги та/або сплати внесків, передбачених цим Договором, пеню у розмірі, встановленому цим Договором;
4.3.2. здійснювати нарахування за надані Послуги та внесків за встановлення, обслуговування і заміну, вузла (вузлів) комерційного обліку за розрахунковий період;
4.3.3. вносити за погодженням із Споживачем зміни у цей Договір, що впливають на розмір плати за Послуги;
4.3.4. вимагати від Споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
4.3.5. вимагати від Споживача своєчасного усунення виявлених несправностей, пов’язаних з отриманням Послуг, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості відповідних робіт;
4.3.6. на доступ до приміщення Споживача для ліквідації аварій, у тому числі несанкціонованого, відповідно до встановленого чинним законодавством України порядку усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань вузлів розподільного обліку теплової енергії,
4.3.7. право доступу до будівель, приміщень і споруд , у яких встановлено вузли комерційного обліку, для перевірки схоронності та зняття показань відповідно до чинного законодавства України;
4.3.8. в разі ненадання у визначений Договором строк Споживачем Виконавцю показників вузлів розподільного обліку теплової енергії для цілей комерційного або розподільного обліку Виконавцем протягом трьох місяців приймається за середнім споживанням попереднього опалювального періоду, після закінчення тримісячного строку Виконавець здійснює розрахунки з таким як із споживачами, приміщення яких не оснащені вузлами розподільного обліку теплової енергії;
4.3.9. у разі виникнення сумнівів щодо правильності показників вузлів розподільного обліку теплової енергії звернутися до акредитованої лабораторії для проведення експертизи їх технічного стану та метрологічної повірки;
4.3.10. здійснювати перевірку показань вузлів розподільного обліку в порядку, визначеному законом і цим Договором.
4.4. Виконавець зобов’язаний:
4.4.1. своєчасно надавати Споживачу Послуги в установлених обсягах, належної якості, безпечні для його життя, здоров’я та які не спричиняють шкоди його майну, відповідно до вимог чинного законодавства України та цього Договору;
4.4.2. інформувати Споживача про здійснення перевірки показань вузлів розподільного обліку (за виключенням випадків, коли такі вузли обліку розташовані поза межами їх Квартири), адресу та номер телефону диспетчерської, аварійної або аварійно-диспетчерської служби;
4.4.3. після отримання показань вузла розподільного обліку, якщо вони відрізняються від розрахованих за показаннями будинкового лічильника, здійснювати коригування плати за надану Послугу в наступному розрахунковому періоді шляхом зменшення або збільшення обсягів спожитої Споживачем Послуги відповідно до вимог чинного законодавства, що відображається окремо у виставленому рахунку (платіжному документі) наступного періоду;
4.4.4. надавати Споживачу інформацію про перелік Послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифів, режим надання Послуг, їх споживчі властивості, якісні показники надання Послуг, граничні строки усунення аварій або інших порушень порядку надання Послуг, можливі способи передачі показань вузлів розподільного обліку, а також інформацію про Правила;
4.4.5. контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку, обслуговування та ремонт вузлів розподільного обліку, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж (за рахунок коштів Споживача);
4.4.6. проводити два рази на рік перевірку стану внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку із складенням відповідного акта (за умови що Виконавець є особою, яка обслуговує внутрішньобудинкові мережі теплопостачання);
4.4.7. узгодити із Споживачем не пізніше ніж за три робочих дні до проведення планових робіт всередині Квартири час доступу до такого приміщення з наданням йому відповідного письмового повідомлення (за умови що Виконавець є особою, яка обслуговує внутрішньобудинкові мережі теплопостачання та у Квартирі наявні мережі, які знаходяться на обслуговуванні);
4.4.8. здійснювати обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку відповідно до чинного законодавства України;
4.4.9. повідомляти Споживача про плановану перерву в наданні Послуг у спосіб, передбачений чинним законодавством (крім перерви, що настає внаслідок аварії або дії непереборної сили);
4.4.10. відновлювати надання Послуг за письмовою заявою Споживача шляхом зняття протягом доби пломб із запірних вентилів на Квартиру;
4.4.11. забезпечувати за заявою Споживача взяття у 14-денний строк на абонентський облік вузла розподільного обліку;
4.4.12. утримувати котельні та їх обладнання у належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт;
4.4.13. інформувати Споживача протягом доби з дня виявлення недоліків у роботі внутрішньобудинкових інженерних систем та/або інженерного обладнання, що розташовані за межами багатоквартирного будинку (у разі його особистого звернення – невідкладно), якщо Виконавець здійснює їх обслуговування, про причини та очікувану тривалість зупинення надання Послуг або обмеження їх кількості, а також про причини порушення якісних показників надання Послуг;
4.4.14. усувати аварії та інші порушення порядку надання Послуг;
4.4.15. вести облік скарг (заяв, вимог, претензій) споживачів щодо кількості та якості надання Послуг, а також облік їх виконання;
4.4.16. звільняти від плати за Послуги у разі їх ненадання та виплачувати компенсацію за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт, у випадках, коли таке перевищення сталося з вини Виконавця;
4.4.17. проводити перерахунок розміру плати за надання Послуг у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження якості, за наявності акту-претензії, складеного відповідно до чинного законодавства та умов цього Договору;
4.4.18. своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов’язаних з отриманням Послуг, що виникли з його вини;
4.4.19. відшкодовувати збитки, завдані Квартирі Споживача та/або майну Споживача та/або майну членів його сім’ї, шкоду, що заподіяна його життю чи здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання Послуг, а також моральну шкоду в порядку та розмірі, які визначаються відповідно до чинного законодавства України і цього Договору;
4.4.20. сплачувати Споживачу неустойку (штраф, пеню) у разі ненадання Послуг або надання Послуг неналежної якості у порядку та у випадках, передбачених чинним законодавством України і цим Договором;
4.4.21. виконувати інші обов’язки відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.
5. Відповідальність Сторін
5.1. Споживач несе відповідальність згідно з чинним законодавством України і цим Договором за:
5.1.1. недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
5.1.2. несвоєчасне внесення платежів за Послуги;
5.1.3. втручання у роботу засобів обліку теплової енергії;
5.1.4. порушення зобов’язань, встановлених законодавством і цим Договором.
5.2. Виконавець несе відповідальність у разі:
5.2.1. неналежного надання або ненадання Послуг, що призвело до заподіяння збитків, завданих майну та/або Квартирі Споживача, шкоди, що заподіяна його життю чи здоров’ю – шляхом відшкодування збитків;
5.2.2. надання Послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема зниження їх кількісних та/або якісних показників – шляхом зменшення розміру плати та виплати Споживачеві компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому чинним законодавством України.
5.2.3. порушення прав споживачів згідно з чинним законодавством України;
5.2.4. порушення зобов’язань, встановлених цим Договором та чинним законодавством України.
6. Точки розподілу, в яких здійснюється передача Послуг від Виконавця Споживачеві
6.1. Точками розподілу, в яких здійснюється передача Послуг від Виконавця Споживачеві у багатоквартирному будинку, визначається відповідно до вимог чинного законодавства України.
7. Порядок встановлення факту неналежного надання або ненадання Послуг та розв’язання спорів
7.1. У разі неналежного надання або ненадання Послуг Виконавцем Споживач повідомляє про це Виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв’язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в цьому Договорі.
7.2. У повідомленні зазначається прізвище, ім’я та по батькові, точна адреса проживання Споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої Послуги. Повідомлення Споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов’язково реєструється представником Виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник Виконавця зобов’язаний повідомити Споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім’я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.
7.3. Представник Виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання Послуг, зобов’язаний невідкладно повідомити про це Споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок споживачів, що є підставою для визнання Виконавцем факту неналежного надання або ненадання Послуг.
7.4. Представник Виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання Послуг, зобов’язаний узгодити з Виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання Послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання Послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні Споживача представник Виконавця повинен з’явитися до Споживача не пізніше визначеного у цьому Договорі строку.
7.5. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання Послуг Споживач і Виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об’єднання споживачів. За результатами проведення повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання Послуг, який підписується Споживачем (його представником), представником Виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об’єднання споживачів.
7.6. За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання Послуг (далі – акт-претензія), який підписується Споживачем та представником Виконавця. Акт-претензія складається у 2 (двох) примірниках – по одному для Споживача та Виконавця.
7.7. У разі неприбуття представника Виконавця в установлений цим Договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як 2 (два) споживачі.
7.8. Акт-претензія реєструється уповноваженими особами Виконавця у журналі реєстрації актів-претензій. Виконавець зобов’язаний розглянути такий акт і повідомити протягом 3 (трьох) робочих днів Споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причин такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку Виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання Послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.
7.9. Споживач має право на досудове розв’язання спору шляхом задоволення пред’явленої претензії.
8. Форс-мажорні обставини
8.1. Сторони звільняються від відповідальності згідно з цим Договором у разі настання дії непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної Послуги, що надається за цим Договором.
9. Строк дії Договору
9.1. Цей Договір укладається строком на 1 (один) рік і набирає чинності з дня його підписання Сторонами.
9.2. Договір вважається щороку продовженим, якщо за місяць до закінчення строку його дії однією із Сторін не буде письмово заявлено про його розірвання або необхідність перегляду.
9.3. Договір може бути розірваний достроково у разі: зникнення потреби в отриманні Послуги або відмови Споживача від користування Послугами Виконавця (виключно у порядку, встановленому чинним законодавством); переходу права власності на Квартиру до іншої особи; невиконання умов цього Договору Сторонами.
9.4. Одностороннє розірвання цього Договору можливе лише у випадках, прямо передбачених чинним законодавством України.
9.5. Договір складено у 2 (двох) примірниках, один з яких зберігається у Споживача, другий – у Виконавця.
10. Інші умови
10.1. У випадку відчуження Квартири Споживач зобов’язаний повідомити про це Виконавця протягом 3 (трьох) робочих днів з дня переходу права власності до іншого власника для забезпечення укладання з наступним споживачем (власником Квартири) договору про надання послуг з централізованого опалення.
10.2. У випадку відчуження Квартири Споживач зобов’язаний сплатити в повному обсязі наявну заборгованість за спожиту теплову енергію.
10.3. Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані уповноваженими особами Сторін та скріплені печаткою Виконавця.
10.4. На момент укладення додатками до цього Договору є:
Додаток № 1 – Довідкові відомості.
Реквізити Сторін
ВИКОНАВЕЦЬ |
СПОЖИВАЧ |
Товариство з обмеженою відповідальністю |
_____________________________________________ |
Директор _________________________ А. Е. Просвірін |
_________________________ __________________ |
Файли для завантаження:
![]() |
Договір для юридичних осіб нежитлових приміщень 66 kb | Зберегти на диск Завантажити у новому вікні |